İADE ŞARTLARI


Siparişim eksik yada arızalı çıkarsa ne yapmalıyım ?
Yetkili Servisin düzenlemiş olduğu teslimat fişini, ürününüzü teslim alırken kontrolünü tam yapmadan önce kesinlikle imzalamayınız. 
Ürününüzü teslim alırken herhangi bir eksik yada arızayı sizin tesbit etmeniz halinde, firmamızın müşteri acil yardım hattını 02122225030-17'i arayınız.
Tüm gönderilerimiz nakliye sigortalıdır. Nakliye sırasında doğan tüm hasarlardan kargo firması sorumlu tutulacaktır. Böyle bir durumdan firmamızı aramanız üzerine (teslimatı kabulunüz sırasında) ürünün arizali veya hasarli bolumunun yenisi size göderilecektir. Müşteri, bu önderilecek olan yeni ürün için kargo ve parca bedeli ayrıca ödemeyecektir.
Aksi takdirde ürünün hasarından müşteri sorumludur. Müşteri, üretimden kaynaklanmayan arızalardan firmamızı sorumlu tutmadığını kabul eder.   
Siparişinizi iptal etmek istediğinizde sevk edilmeden önce aynı gün içerisinde bizimle necip@erelend.com , fetih@erelend.com ya da telefondan iletişime geçerseniz siparişiniz iptal edilir ve ücretiniz kesintisiz  geri iade edilir. 

Sipariş edilen ürünün tükenmiş olmasından dolayı temin edilememesi durumunda müşterimizin talebi doğrultusunda yapmış olduğu ödeme kesintisiz olarak geri iade edilir .
Kargo teslimatı sırasında yırtılmış veya hasara uğramış paketleri kesinlikle teknik servis ile birlikte control ederek teslim aliniz eger herhangi bir hasar mevcut ise yetkili servis gorevlisi firmamiz ile irtibata gecerek gerekli bilgiyi firmamiz ile paylasarak yedek parca talebinde bulunacaktir.
 
Teknik servis e-posta adresi : info@erelend.com , necip@erelend.com
 
Not :
Bilgisayar sisteminiz e-posta yollamanıza müsait değil ise telefon ile satış sonrası teknik destek biriminden yardım alabilirsiniz.