TESLİMAT ŞARTLARI

 

Siparişimin ne durumda olduğunu öğrenmek için ne yapmam gerekiyor ?
Siparişinizin durumunu 02122225030-17 sevkiyat bölümümüzden öğrenebilirsiniz.
 
Teslimat:
İstanbul içi teslimatlarımız firmamiz tarafından ücretsiz olarak en geç 10 iş günü içerisinde teknik servislerimiz tarafından ücretsiz, Diğer illerimize nakliye ile gönderilir. Nakliye ücreti alıcıya aittir.”Ankara, Bursa ve Samsun iline periyodik olarak nakliyelerimiz mevcuttur, ücretsiz nakliye için 02122225030-17 numaradan randevu isteyiniz.”  
Ürünlerimizin garanti kapsamında olabilmesi için, bulunğunuz bölgedeki teknik servisimiz tarafından montajının yapılmasi gerekmektedir. “teknik servis listesi için tıklayınız” Sipariş etmiş olduğunuz ürün teknik servisimiz tarafiından kargodan teslim alınır, sizden randevu alınarak evinize getirilir ve kurulumu yapılır. “Kurulum ücretleri icin tıklayınız”
 
Sözleşmeli Kargo şirketlerimiz;
Siparişler 24 saat içerisinde değerlendirilir ve alış veriş bitiminde kargo şirketi ve teslimat şekli ile size ulaştırılır. Yurt içi teslimatlarda, ürün depomuzdan çıktıktan sonra azami 3 iş günü içinde müşteriye ulaştırılır.
 
UYARI :
Hasarlı ve eksik paketleri teslim almadan firmamızın acil müşteri yardım hattını arayınız ve tespit yaptiriniz. Eksik veya hasarli parca tarafiniza acil olarak gonderilir.
Saat 11:00 'dan sonra verilen siparişler bir sonraki gün değerlendirmeye alınmaktadır.
Siparişler saat 18:00 'da, kargoya teslim edilmektedir.
 
Siparişim hangi nedenlerden dolayı gecikebilir ?
Olağanüstü durumlarda ani değişen ekonomik şartlar, doğal afet, kargo aracı kaza yaparsa, sıkıyönetim uygulanan OHAL bölgelerinde, v.b., nedenlerle gecikmeler olabilir.
 
Teslimatta doğabilecek gecikmeler:
Kargo ile gonderilen urunler anlasmali servislerimiz tarafindan alinarak kurulum icin evinize getirilir, gelmeden once telefon edilerek kurulum saatinde mutabik kalinilir.
Bazı uzak noktalara tasima icin ek ucret alinabilir, bu durum tarafiniza telefon ile bildirmektedir.
 
Olağanüstü durumlar;
Doğal afetlerde,
Kargo aracı arızalanır ya da kaza yaparsa,
Sıkıyönetim uygulanan OHAL bölgelerinde, v.b. durumlar da gecikmelere neden olabilir.
Ani doğabilecek ekonomik değişiklikler (Bu gibi durumlarda e-posta nızdan bilgilendirilirsiniz).